Utkast: inte min ...

inte min dag. idag har jag & min bästa vän haft kräftskiva. tvåmannafest rockar balle.
just nu hatar jag alla som är rika, är vuxna & inte har feber.
jag hatar morotsjuice och min pappa också. han har åkt iväg,
varit borta jättelänge och lämnat rutten mat i köket så det luktar i hela huset. blä.
00.00, sugminkuk. jag vill också ha kul.

*

'snurra flaskan, jag har aldrig, sanning eller konsekvens?
vad vill du veta om mig? fråga bara jag berättar vad som helst.


jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor.
vi bodde högst upp, vad mer vill du veta? jag berättar vad som helst.

ville inte va den som blev kvar.'

*


ska sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0