sthlm.

heeeeello!
idag vare sthlm med pappsen dårå. köpte ett par schyssta manchester brallor PLUS att jag blir helt tokkär i ett par skor. tur att jag fyller år snart ^^  igår blev det ett linne från indiska och en långärmad t-shirt från newyorker. rätt chill, synd bara att jag är helt pank och skyldig mor min 500 spänn. träffade max för första gången på typ två år när jag klev av tåget i strängnäs. blev så förvånad, visste inte ens vad jag skulle säga. kändes lite konstigt, har saknat honom massor. men jag känner honom inte längre, synd de.
imorgon blire att titta på simtävling med niklas, mr undercut. sen på måndag är de skola, fan fan fan. jag är så jävla trött på skolan just nu. allting är stressigt och jag vet inte ens om jag kommer in där jag vill. gör jag inte de, då slutar jag skolar. helvete heller att jag tänker gå i strängnäs. jag vill börja lååångt bort, börja där ingen känner mig och ingen vet någonting. avsluta något gammalt, starta någonting nytt, jatack.

     HEJ EMO.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0