mr. undercut

image4

hallåja!
idag så har min dag varit någosånär händelserikare än gårdagen.  började med att vakna runt 10, tittade på avatar tills klockan blev halv tolv och då ringde jag amanda. det visade sig att NSF var i strängnäs så jag tog bussen in till stan för att höra deras predikan om hur dåliga vi invandrare egentligen är. lagom till jag kom in till stan så körde polisen bort dom. synd, hade verkligen varit bra material till min historieuppgift.

"Nationaldagen borde vara en dag att fira Sverige, svenskarna och den svenska nationalstaten, men istället ser vi idag hur dagens ockupanter använder samma lömska taktik som de utländska ockupanterna gjorde på 1500-talet. De styrande av idag bjuder till fest med ett lika dödligt resultat med den enda skillnaden att de styrande folkförrädarna inte behöver utdela ett enda hugg eller ett enda slag, de får inget blod på sina händer. Nej istället får de svenskarna att bokstavligen fira och applådera sin egen undergång och denna gång är det inte bara en utvald skara som hoppas på att få fira sin egen död utan idag förintas hela vår folkstam i ett folkmord som drivs på av demokrater och de främmande beslutsfattare som i allra högsta grad ligger bakom den etniska rensningen av Sverige. "   (gammalt tal av daniel höglund, nsf) www.den-svenske.com

gick iallfall till dannes med brudarna och köpte ny tunnel till örat, sen så vandrade vi hem till amanda och åt. hade lovat mr. k att raka hans huvud så jag tog bussen upp till honom. rakade undercut, tror inte att hans mamma blev så glad om man tänker på minen hon visade, haha. ikväll blire väl melodifestivalen med mamma, är inte ritkigt frisk än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0