barnkalas!

image6

jomenvisst sörrö, idag har jag varit på kalas hos kiffi annan. grabben fyller 16 och på den stora dagen fick han en mössa att stoppa affrot i. han såg ut som en rosa blåklocka i den. annars så har jag umgåtts med emil hela dagen. han kom och väckte mig halv åtta, trött som fan efter en hel natt med cs ;D  iallfall så bytte vi lite kläder , tittade på barnprogram och bara chillade. efter att han åkt tog jag ut hundisen på värsta långpromenaden, det var ju så superbra väder idag! imorgon är de skola, får ångest av att tänka på de. men som tur är börjar lovet på torsdag! ha en fortsatt trevlig kväll ;D  puss&kram
ps. fick nyss veta att mr. k's pappa inte vart så glad över att jag rakat hans son, så jag tror inte att jag vågar mig dit nå mer, haha.  ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0