spaceboy, i miss you.

då var de dags igen. känslorna kommer över en så fort vi träffas, inte bra. jag saknar dig så mycket att det gör ont ibland. typiskt mig. jag vill inte. tror jag. man borde bara bli kär i såna som blir kära tillbaka. om gud finns kan han dra åt helvete, för han hjälper ju inte till ett dugg. jag tror att kiffi är universums skapare. fast kanske inte, för om han var de. då skulle världen vara mycket roligare och mycket fluffigare.
idag var de fint väder iallfall, det är bra. jag vill ha sommarlov nu! så att man kan sitta i solen, äta glass & mysa med underbara människor. hoppas att de blir peace&love i sommar också. nån vuxen som kanske vill ta ansvar över mig eftersom att min mamma inte låter mig åka utan tillsyn?
imorgon är de skola, banel. jag orkar verkligen inte skolan just nu, det känns som om de aldrig tar slut. och alla klagar hela tiden. negernatha är nazist, BAHA. skit ner er.
nu orkar jag inte mer av livet idag, godnatt.

bang bang.
you're dead, holding my hand.
spaceboy, they'll kill me.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0