det kommer fixa sig till slut.

hej babes.
ännu en helg är över, en tråkig sådan till och med. var hemma igår; pluggade, städade och sov. idag så har jag jobbat hela dagen, skapligt trött. och så tror jag att mina fötter har blivit tre storlekar större. men de känns ändå bra att jag får jobba helgerna nu, så att jag kan få lite pengar till sommarn. imorgon är de skola, igen. FIFAN. varje söndag planerar jag att försova mig, bara lite. typ hela dagen, hela veckan, hela terminen. jag vill ha soooooommar, jajaja!  "de känns som timmarna, dagarna veckorna går denna väntan är sjuk."
för övrigt så har jag "träffat" en till av mina blivande män. på en dejtingsida, haha lol. men ouff, va snygg.
OOOOOCH jag ska köpa hår tror jag, dreads faktikst.
nu går jag härifrån, hejdå.

vi har ungt blod i ådrorna, studs i dojan.
vi måste gasa när vi kan och få bukt med nojan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0